dijous, 9 d’abril del 2009

Entrevista amb SKA EN KASA

Ska en kasa...
Ke es pot definir per Ska en kasa?
No se...
yo li ho preguntaria al nom...
no...
millor li ho preguntem al Lider del "grup"

Ment Incoherent: -Kom va sorgir aço de Ska en Kasa?
Ska en kasa: -La veritat? no ho se...
MI: -Kom ke no ho saps?
Ska en kasa: -Si, no ho se... Sols va ser ke un dia la meua ment incoherent va aplegar a una conclusio...
MI: -Ens podries dir als lectors (si es ke nian) de MI kom es va formar el grup?
Ska en kasa: -Si, la veritat eske yo abans d'aço ya vaig fer algunes "cançons"
MI: -Kom L'Ska del Gos?
Ska en kasa: -Si!, ixa va ser la meua primera canso... la vaig fer junt al meu germa...
no se perke... Krek ke va ser perke estaem parlant del Gos Rabios... i ell em va dir: fem una canço?
MI: -Klar...
Ska en kasa: -Pareix una tonteria... pero... no se... a mi m'agrada...
MI: - en el teu primer disk hi ha una versio de la canço de Mi#, "La puta faula"
Ska en kasa: -Si, si. La veritat es ke Artés ha sigut una inspiracio per a mi... per diro d'alguna forma...
MI: -Per ke dius ke va ser una inspiracio?
Ska en kasa: -perke ell va començar fent unes cançons, i penjant-les... I em van agradar molt...
les seues lletres, el seu ritme... estaen molt be...
MI: -I tu decidires seguir el seus pasos, no es aixina?
Ska en kasa: -Correcte, vaig estar pensant-ho, ja ke sols era jo, ya ke el David (el antik bateria) se n'avia anat del grup perke estaba tambe en un altre grup... (en el ke tambe estik jo)
MI: -I com continuares?
Ska en kasa: -kom estaba diguent... em va costar... ka ke sols estaba jo...
pero finalment... vaig decidir fer-me cantautor... i a aparegut aço...
MI: -Hi ha algo mes ke vulgues afegir?
Ska en kasa: -Si... Artés, he seguit els teus passos... per una part o per una altra...
aso ho he fet perke krek ke els dos kompartim una aficio...
Compondre i tokar...
MI: -Hasta asi, la entrevista al Cantautor de Ska en kasa...
Ska en kasa: -Adeu...

Pd: Artés... kuan vulgues fem una colaboracio! SALUT!