divendres, 12 de desembre del 2008

_ _ _ ____Dr.Hubberts____ _ _ _

Pensava que era normal tindre pensaments estranys,pero ara pense que simplement
el meu cervell esta fent reaccións quimiques anormals i per aixó somíe que el meu cos es descompon i entra dins d'una licuadora que hem succiona tots els fluids i els deixa desparramats per la cuina de la mansió del terror...

Si...
Se que no es normal...
Se que delire...
Se que ja estic al final de la cordura...

Pero em dona igual mentre el meu cos continue segregant endorfines que em provoquen plaer i sofriment a l'hora i si les podera extraure em faria una truita de creilles sense ou, perque l'ou es un pollet per desarrollar fisica i mentalment que deuria de acabar en una granja produint mes ous que es convertirien en mes pollets i al final arribariem a una enorme plaga de gallinaceos i...

NOOOOOOOOO!!!!!
No vull viure en un planeta on unicament hi han gallines...

NOOOOOOOOO!!!!!

Estic ya boig...
Tindre que dixar de escriure...

Dr. Hubberts i es que la paranoia està en el meu cap.